måndag 16 november 2009

you and me could write o bad romance

Min kvinnliga intuition ville att jag och Ida gick på Oscargallerian innan vi gick och åt lunch någonstans. Åker upp för rulltrappan på gallerian och vem tror ni är inne på café Blåbär?
IDOL-RABIH himself. Jag dog långsamt.
Jag gick fram, självsäkert och frågade om jag fick ta en bild och få hans autograf, det gick bara fint sa han. Sen frågade jag han om han ville följa med ut på onsdag och ta en öl. Såklart sa han.

Så var det inte riktigt.
Eller min kvinnliga intuition sa mig att vi skulle gå på Bokaffären på gallerian och när vi kommer upp för trappan så tittar jag mot café Blåbär. Och där var han, Rabih. Jag o Ida smygtittade bara lite, mest jag. Men något annat hände inte. MEN JAG HAR SETT HAN NU!

Fin kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar