tisdag 29 december 2009

run to the hills

Jag gjorde kanske århundradets godaste skinsås idag. Fick idén av en jobbar kompis.
ÅH! MUNORGASM!
En jobb dag till och sedan har jag nyår. En dags ledigt, wihi :)

Sitter och lyssnar på IDOL-Eriks album, vilken man. Fast han ser ut som en pojke. Men sjunger som en man, konstigt det dära. Run to the hills versionen är farligt bra. FARLIGT BRA.
För det första är det ett av världens bästa band som gjort låten och sen är det en av världens bästa låtar. Men Erik-Perik-Pungen gör låten äckligt bra! BRA!

Så med det vill jag bara säga att jag tänker hoppa ner i soffan, titta på filmen jag fick av min bror, den handlar om Zlatan som person och hans karrir. Aldrig tidigare visar material. Med min älskling. Iiih! Att jag tänker äta chips och dipp kommer nog inte som en överraskning för någon är ju en annan sak. Ghått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar