onsdag 3 februari 2010

remember all the things we wanted, all the memories we've hunted

Bland det tråkigaste jag vet är människor helt utan humor. Som aldrig skrattar eller skämtar. Dom som aldrig bjuder på sig själv, alltid är allvarliga och inte kan vara ironiska. Dom som har noll självdistans, inte kan driva varken med sig själv eller andra med glimten i ögat. Hur kul är det? Mitt liv går ut på att skratta, driva med mig själv och skämta. Jag älskar ju att skratta!
Som jag o Therése igår tex. vi skrattade. Och skrattade. Och skrattade. Det var mys.

Idag har jag köpt en ny telefon. Nu jävlar! Jag har en touchskärm jag också, blir lite halv nervös inför helgen. Undra hur mina sms kommer att se ut efter lite Alkohol intag. Kommer inte kunna tyda nått av vad det som står. HAHA.

Förresten, Ida o Helena. Jackie och Patrik vann Paradise igår. Det var dom värda!

1 kommentar:

  1. haha, tack EB! Man har ju liksom ingen kolla pa nagonting har. Keep us updated!

    SvaraRadera