torsdag 18 mars 2010

I know I'm playing with fire but I don't know why

Some people call them players but I’m far from terrified
Somehow I’m drawn to danger and have been all my life
It feels my heart's divided halfway between wrong and right
I know I'm playin with fire but I don't mind

Yeah, the bad boys are always catching my eye,
I said the bad boys are always spinning in my mind,
Even though I know they’re no good for me it’s the risk I take for the chemistry,
With the bad boys always catching my eye

____________________________________________________

Helg imorgon! Och jag är NÄSTAN ledig. Jobbar lördag kväll och natten mot måndag. LYX! Hoppas det blir någon deal i helgen. VILL VILL VILL.
Så jävla tråkig jag är nuförtiden. Jag bara jobbar, äter, sover och skiter. Kul tjej. Inte.
Imorgon ska jag iaf klippa mig. Jag skäms, ser ut som en jävla skata. Men Katja(!) ska faktist rädda mig imorgon. Tack gode gud för det!
Jag har köpt mig en (ny) skinnjacka idag på stan. Grym, grym mycket grym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar