torsdag 25 mars 2010

some how I'm drawn to danger and have been all my life

Jag kan meddelea övriga icke Bjästa/holmen bor och landsflyktingar att det pågår en febril häxjakt just nu i detta område angående våldäkten/erna som skedde för drygt 1 år sedan. Efter att faller tagits upp i Uppdrag granskning igår och även på Debatt idag så skulle jag ljuga om jag sa att jag just nu är en stolt Holmenbo.
Vad som hänt och icke hänt vet bara dom 2 det handlar om och ingen annan. Därför tycker jag inte att man ska yttra sig om något.
Värst av allt tycker jag är nätmobbningen, den som innan var riktad till dom drabbade flickorna i fråga men nu är mot pojken och våran älskade präst, Lennart Kempe.
Hatar att nätet är så anonymt.

MEN. Jag har denna vecka jobbat lite grann och umgåtts lite med K. Helt okej vecka med andra ord. Eller riktigt bra. Nu är jag nyligen hemkommen från jobb @ Blå lagunen så jag ska bokstavligen hoppa ner i sängen med ett leénde på läpparna. Ja det ska jag.

Vill förövrigt bara tala om att jag älskar er. Ni vet vilka ni är.

1 kommentar:

  1. Hoppas jag hör till dom du älskar?! :-o
    Jag hoppas det iaf ;-)
    Love U!

    SvaraRadera